Новини

Фабрика за майонеза „Краси” бе отличена за „Ефективен мениджмънт, конкурентноспособност и грижа за служителя” в престижната класация „Компания на годината”. Наградата връчи зам. министъра на труда и социалната политика, г-жа Росица Димитрова на мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси”-Даниела Авджиева.
Тази година във фокуса на вниманието на класацията бе актуалната тема за ИЗГРАЖДАНЕ И УТВЪРЖДАВАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА/EMPLOYER BRANDING/ и развитие на човешкия капитал.
„Получихме най-голямото отличие от четвъртото издание на „Компания на годината” за Employer Branding в България”, коментира мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси” Даниела Авджиева. Не забравяме, че най-ценният ни капитал са хората и тук е мястото да им благодарим. Стремежът на екипа ни е да изгражда взаимно доверие и да допринася за създаването на корпоративна култура, отчитаща личния принос, усилия и познания на служителите. Фабрика за майонеза „Краси” непрекъснато развива грижата за служителя с активности, насочени към всички хора в организацията.”
Наградата „Компания на годината” отличи компаниите, показали професионализъм и постоянство, при изграждане на“Работодателска марка“. В условията на обективна демографска криза Фабрика за майонеза „Краси” е предпочитан работодател и текучество във фирмата няма, което доказва, че мениджмънта на компанията се справя с предизвикателствата да привлече и организира екип от хора, които всеки ден полагат усилия в името на фирмата и нейната успешна мисия.

10-тото издание на традиционния кулинарен конкурс на майонеза „Краси“ събра на едно място всички победители през годините.
Техните рецепти, приготвени от последния Мастър шеф на България-Божана Кацарова се състезаваха в кулинарната битка на най-добрите.
Мастити кулинари имаха тежката задача да изберат една рецепта, чийто автор получава за награда почивка за двама до Балеарските острови и по-точно до остров Менорка, където в главният град Майон е създаден божественият сос, известен днес като майонеза. Най-мултифункционалният готвач в България – реалити звезда и тв и радио водещ – Лео Бианки, кулинарният експерт от световна величина – Георги Бойковски и Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза „Краси“, бяха строгото и справедливо жури в кулинарната надпревара, те отсъдиха голямата награда да отиде при Весела Стоицев за Парфе от тиквен мус и „Краси“.
Повече от 150 000 рецепти бяха получени за 10-те години на Конкурса, сред тях са рецепти за салати, супи, хляб и питки, основни ястия, торти, баници, сладки и соленки.
Багодарим на всички фенове, които упорито и лоялно през всичките тези години изпращаха вкусни рецепти и ни изненадваха с нестихващо въображение.
За тези 10 години верните фенове на „Краси“ бяха наградени с над 500 награди сред които електоуреди, таблети, фотоапарати, смарт уоч, екскурзии в Египет, почивки за двама в Италия, Турция, Египет, спа уикенди и кухненски комплекти.
Всички гости на кулинарната надпревара се забавляваха със специалното участие на Божана Кацарова, която освен, че сготви рецептите-финалисти, реферираше в игра, в която трябваше гости на събитието да разпознаят съставките на произволно ястие.
За доброто настроение на всички присъстващи се погрижи Сара Сюзет Намба, филипинката впечатлила музикалните корифеи с участието си в „Гласът на България“.
Фабрика за майонеза „Краси“ вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас.
Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка.
Глобалната организация на Superbrands  удостои с отличието си „Краси“ като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали. Майонеза „Краси“  вече 3 години подред е  „Любима Марка“ на българския потребител.
Високото качеството на продукта е основна ценност за марката. То е постоянно и се проследява с грижа и внимание от всеки един служител.
Да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за марката и всички, които работят за нея.

ACTIVE

За 10-ти път Фабрика за майонеза „Краси“ дава възможност на своите фенове да спечелят награди като приготвят любимите си ястия с майонеза. От 5-ти до 15-ти октомври всеки има шанс да спечели смарт уоч като качи авторска снимка на свое ястие, приготвено с майонеза „Краси“ на Фейсбук страницата й, на адрес: www.facebook.com/krassi.bg/. Всеки участник може да публикува неограничен брой снимки на ястия, приготвени с Майонеза „Краси“ и да участва за една от обявените награди. Колкото повече са участията на един потребител с различни рецепти, толкова повече се увеличава шансът му да спечели награда, като участва в тегленето на наградите с всяка отделна своя рецепта. Сготви, снимай и спечели награда от Фабрика за майонеза „Краси“!

Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 39 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, които силно подкрепяха „Краси“ в трите кръга на надпреварата и в крайна сметка дадоха вота си със сериозна преднина за „Най-добрата майонеза“.
При получаването на наградата мениджъра на майонеза „Краси“ Даниела Авджиева сподели: „Искаме да благодарим на всички, които гласуваха за нас, на всички, които ни вярват и предпочитат майонеза „Краси“, защото ние работим със сърце и от сърце, за да бъдат доволни нашите потребители. Не допускаме компромиси със суровини и качество, и пазим традицията вече повече от 20 години да доставяме на трапезата на българина вкусна и качествена храна.“
Това е висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията „Любими Марки“ за трета поредна година. Майонеза „Краси“ е най-продавания продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир и др. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват.

В третите Годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност бе отличена Фабрика за майонеза „Краси“. Лидерът на пазара на майонеза у нас получи заслужено признание в категорията „Подкрепа на беззащитните“ за дългогодишните си усилия в подкрепа на хора с увреждания и социално слаби, както и за цялостната си дейност за превенция на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания.
Тази година за пореден път Фабрика за майонеза „Краси“ подкрепи и фестивала „Светът е за всички“, в който се представиха 656 участника, представители на близо 40 сдружения на хора с увреждания от цялата страна.
Приемайки отличието Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза „Краси” сподели, че е мисия, която си струва усилията да помагаме на тези, които имат нужда и ако всички отворим сърцата си за беззащитните ще направим света едно по-добро място за всички нас.
Наградите „Златно сърце“ целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Деветнадесет благотворителни проекта и социални инициативи в общо 11 различни каузи получиха официално признание в третото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“ на списание Business Lady.